Ulkokuntosali tapahtuma 21.5. kello 14 -15:30

Ulkokuntosali tapahtuma 21.5. kello 14:00-15:30 Tapiolan urheilupuistossa

Espoon Reumayhdistys järjestää ulkokuntosali tapahtumaan Urheilupuiston ulkokuntosalilla tapahtuman, jossa jokainen voi tutustua ulkokuntosali laitteisiin.

Tiistaina 21.5.kello 14.00 - 15 30. Tapiolan urheilupuiston ulkokuntosalilla.

Paikalla Reumaliiton Liikunnan ja terveyden asiantuntija Kirsi Kaipainen-Pyykkö, liikunnanohjaaja Tanja Mäntyvaara ja Espoon liikuntatoimen ohjaaja

Tämä on mainio tilaisuus viettää mukavaa yhdessäoloa muiden jäsenten kanssa samanhenkisessä seurassa. Tavoitteenamme on rohkaista osallistujia kokeilemaan laitteita ja löytämään uusia tapoja, liikkua ja treenata. Ohjaajien läsnäolo ja opastus takaavat turvallisen ja hauskan treenielämyksen kaikille.

Tule mukaan nauttimaan ulkoilusta ja aktivoitumaan yhdessä muiden jäsenten kanssa.

Tapahtumassa pidämme lyhyen alkulämmittelyn ja harjoittelemme omatoimisesti ohjaajien opastuksella.
Ohjelmassa on myös tarjolla juotavaa ja pientä syötävää.

Tapahtuma on maksuton ja avoimia kaikille

Ilmoittautuminen tästä linkistä

tai sähköpostilla toimisto@espoonreumayhdistys.fi tai soittamalla  040 589 4773