Kuntouttavat liikuntaryhmät

Espoon Reumayhdistys suunnittelee jälleen syksyyn 2021 kuntouttavaa ryhmäliikuntaa, ilmoittautuminen alkaa 19.8.

Koronatilanteen vuoksi paikalle saa tulla täysin terveenä ja noudattaen tiukasti THL:n antamia varovaisuus suosituksia. Ryhmäkokoja joudutaan mahdollisesti pienentämään ja poikkeustilanteesta johtuen voi olla, ettei yhdistys kaikesta huolimatta pysty järjestämään jäsenilleen kaikkea kuntouttavaa liikuntaa. Yhdistys varaa oikeuden muutoksiin!

Kaikki ryhmät  aloittavat  viikolla 35 (viikot 35-50) ja jatkavat seuraavan vuoden toukokuulle asti (viikot 2-20). Ellei toisin mainita. Ryhmät eivät kokoonnu pyhäpäivinä.

Huom!

Liikuntaryhmiin ilmoittaudutaan

• Syys- ja kevätkausi maksetaan erikseen (syyskuun ja tammikuun aikana).
  • KAIKKIIN RYHMIIN ilmoittaudutaan syksyllä!
  • KEVÄTKAUDELLE ei tarvitse erikseen  ilmoittautua, mikäli jatkaa. HUOM! On kuitenkin tärkeää ilmoittaa mikäli EI jatka.  Tilalle saadaan uusia innokkaita jumppaajia!
  • 2020 osallistumismaksu jäsenille on 35 €/kausi/ryhmä. -Muille 70 €/kausi/ryhmä
  • MediYoga jäsenille 50 €/kausi  Muille 150 €.
  • Takuueläkettä saaville liikuntaryhmät ovat maksuttomia. Ota yhteys toimistoon, josta saat tarkemmat tiedot.

Maksa kaudet yhdistyksen Nordean tilille syyskuun ja tammikuun loppuun mennessä

IBAN FI46 1112 3000 3095 07

ETÄRYHMÄT (reumajooga, asahi) jatkavat toimintaa!

Hinta 35 € ja ei-jäsenille 70 €/kausi

Reumajooga: maanantaisin  klo 16:30-17:30, alkaen 30.8 -13.12.2021

Asahi: keskiviikkoisin klo 16:30-17:15, alkaen 1.9 -8.12.2021

Ilmoittaudu toimistolle!
Jos olet uusi asahin tai reumajoogan osallistuja, niin ilmoittaudu suoraan vetäjälle, joogaopettaja Jaylle, (Jayagopi.jagadeesan@kolumbus.fi).  Yksi kokeilukerta on ilmainen.

Voit osallistua etänä tabletin/älypuhelimen kautta. Ohje: Lataa aluksi Zoom cloud meetings- ohjelma ilmaiseksi (Google Playstoresta tai Applestore).  Tietokoneelle voit ladata Zoom-ohjelman Zoomin kotisivulta. Muista ilmoittautua toimistolle!

Opettaja lähettää Zoom-linkin sähköpostiisi, jota klikkaamalla Zoom -ohjelma käynnistyy automaattisesti. Muista laittaa ääni päälle. Zoom ehdottaa Call using computer, jota klikkaamalla ääni tulee päälle.Älä laita videota (kuvaa) päälle. Opettajan näet ruudusta.

Jos tarvitset apua Zoom-ohjelman kanssa niin lähetä sähköposti opettajalle (jayagopi.jagadeesan@kolumbus.fi) niin hän neuvoo sinua.

Ilmoittauminen liikuntaryhmiin