Kuntouttavat liikuntaryhmät

Espoon Reumayhdistys suunnittelee jälleen syksylle 2020 kuntouttavaa ryhmäliikuntaa, allasvoimistelu, kuntosali ja pilates.

Kuntosali alkaa vasta 1.10.2020 (remontti viivästyy...)

Asahi (maksullinen alk. s-2020), MediYoga ja Reumajooga järjestetään syksyllä 2020, mikäli saadaan riittävästi osallistujia ja/tai mikäli ryhmien käytössä olleet tilat avataan käyttöön!

PALVELUKESKUKSET PYSYVÄT KORONATILANTEEN VUOKSI SULJETTUINA - mahdollisesti koko syksyn. Ilmoittautuneille tiedotetaan mikäli tilanne muuttuu!

Voit osallistua myös reumajoogaan ja asahiin etänä tietokoneen/tabletin/älypuhelimen kautta. Ohje: Lataa aluksi Zoom cloud meetings- ohjelma (Andoid: Google Playstoresta ilmaiseksi tai iPhone:lle Applestoresta ilmaiseksi). Muista ilmoittautua toimistolle.

Tämän jälkeen opettaja lähettää sinulle Zoom-linkin sähköpostiisi, jota klikkaamalla Zoom -ohjelma käynnistyy automaattisesti. Muista laittaa ääni päälle. Zoom ehdottaa Call using computer, jota klikkaamalla ääni tulee päälle.Älä laita sinun videotasi  (kuvaasi) päälle. Opettajan näet ruudusta.

Jos tarvitset apua Zoom-ohjelman kanssa niin lähetä sähköposti opettajalle (jayagopi.jagadeesan@kolumbus.fi) niin hän neuvoo sinua.

Koronatilanteen vuoksi paikalle saa tulla täysin terveenä ja noudattaen tiukasti THL:n antamia varovaisuus suosituksia. Ryhmäkokoja joudutaan mahdollisesti pienentämään ja poikkeustilanteesta johtuen voi olla, ettei yhdistys kaikesta huolimatta pysty syksyllä 2020 tarjoamaan jäsenilleen kuntouttavaa liikuntaa. Yhdistys varaa oikeuden muutoksiin!

Kaikki ryhmät  aloittavat  syksyllä 2020 vasta viikolla 37 (viikot 37-50) tai myöhemmin ja jatkavat seuraavan vuoden toukokuulle asti (viikot 2-20). Ellei toisin mainita. Ryhmät eivät kokoonnu pyhäpäivinä.

Ilmoittautuminen ryhmiin alkaen 24.8.

Huom!

Liikuntaryhmiin ilmoittaudutaan

• Syys- ja kevätkausi maksetaan erikseen (syyskuun ja tammikuun aikana).
  • KAIKKIIN RYHMIIN ilmoittaudutaan syksyllä!
  • KEVÄTKAUDELLE ei tarvitse erikseen  ilmoittautua, mikäli jatkaa. HUOM! On kuitenkin tärkeää ilmoittaa mikäli EI jatka.  Tilalle saadaan uusia innokkaita jumppaajia!
  • 2020 osallistumismaksu jäsenille on 35 €/kausi/ryhmä. -Muille 70 €/kausi/ryhmä
  • MediYoga jäsenille 50 €/kausi  Muille 150 €.
  • Takuueläkettä saaville liikuntaryhmät ovat maksuttomia. Ota yhteys toimistoon, josta saat tarkemmat tiedot.

Maksa kaudet yhdistyksen Nordean tilille syyskuun ja tammikuun loppuun mennessä

IBAN FI46 1112 3000 3095 07

Täynnä olevat ryhmät: