Kuntouttavat liikuntaryhmät

Espoon kaupungin sisäliikuntatilat ovat suljettuna 31.1.2021 saakka.Tämä koskee mm. uimahalleja, jäähalleja, koulujen liikuntasaleja, kuntosaleja ja muita kaupungin omistuksessa olevia sisäliikuntapaikkoja. Kaupungin kaikki ohjatut liikuntakurssit sisä-ja ulkotiloissa on keskeytetty.
Pääkaupunkiseudun koronakoordinaatioryhmä linjasi kokouksessaan 5.1.2021, että 26.11.2020 tehdyn linjauksen mukaiset rajoituksetjatkuvat 31.1.2021 saakka. Linjauksilla reagoidaan epidemian leviämisen ja sosiaali- ja terveydenhuollon ylikuormittumisen uhkaan.
Määräaikaisia suosituksia ja rajoituksia jatketaan tarvittaessa.

ETÄRYHMÄT (reumajooga ja asahi) jatkavat syksyllä aloitettua toimintaa, mikäli Espoon kaupungin tilat pysyvät koronatilanteen vuoksi suljettuina! Tilojen avautuessa ryhmät palaavat lähiopetukseen!

Mikäli kaikki liikuntatilat pysyvät kauden alkaessa suljettuina, voi kevään liikunnan aloittaa etäryhmässä ja tilojen avautuessa siirtyä samalla maksulla omaan ryhmään, esim. allasvoimistelu.

Hinta 35 € ja ei-jäsenille 70 €/kausi

Reumajooga 13.1.2021 keskiviikkona klo 16 - 17 etänä, tarvittaessa viikolle 20 eli 19.5.2021 asti.

Asahi 14.1.2021 torstaina klo 13-15 – 14 .00 etänä, tarvittaessa viikolle 20 eli 20.5.2021 asti.

Jos olet uusi osallistuja, niin ilmoittaudu suoraan vetäjälle, joogaopettaja Jaylle, (Jayagopi.jagadeesan@kolumbus.fi).  Yksi kokeilukerta on ilmainen.  Vetäjä lähettää sinulle Zoom-linkin, jonka kautta voit osallistua kotoasi käsin omalla laitteella (tietokone, tabletti tai älypuhelin). Mikäli tarvitset opastusta Zoomin käyttöön, ota yhteys joogaopettajaan, joka mielellään neuvoo sinua.

Voit osallistua reumajoogaan ja asahiin etänä tietokoneen/tabletin/älypuhelimen kautta. Ohje: Lataa aluksi Zoom cloud meetings- ohjelma (Andoid: Google Playstoresta ilmaiseksi tai iPhone:lle Applestoresta ilmaiseksi). Muista ilmoittautua toimistolle.

Tämän jälkeen opettaja lähettää sinulle Zoom-linkin sähköpostiisi, jota klikkaamalla Zoom -ohjelma käynnistyy automaattisesti. Muista laittaa ääni päälle. Zoom ehdottaa Call using computer, jota klikkaamalla ääni tulee päälle.Älä laita sinun videotasi  (kuvaasi) päälle. Opettajan näet ruudusta.

Jos tarvitset apua Zoom-ohjelman kanssa niin lähetä sähköposti opettajalle (jayagopi.jagadeesan@kolumbus.fi) niin hän neuvoo sinua.

Espoon Reumayhdistys suunnittelee jälleen keväälle 2021 kuntouttavaa ryhmäliikuntaa, allasvoimistelu, kuntosali ja pilates.  Espoonlahdessa EI järjestetä toistaiseksi vesijumppaa.

Koronatilanteen vuoksi paikalle saa tulla täysin terveenä ja noudattaen tiukasti THL:n antamia varovaisuus suosituksia. Ryhmäkokoja joudutaan mahdollisesti pienentämään ja poikkeustilanteesta johtuen voi olla, ettei yhdistys kaikesta huolimatta pysty keväällä järjestämään jäsenilleen kaikkea kuntouttavaa liikuntaa. Yhdistys varaa oikeuden muutoksiin!

Kaikki ryhmät  aloittavat  viikolla 35 (viikot 35-50) ja jatkavat seuraavan vuoden toukokuulle asti (viikot 2-20). Ellei toisin mainita. Ryhmät eivät kokoonnu pyhäpäivinä.

Huom!

Liikuntaryhmiin ilmoittaudutaan

• Syys- ja kevätkausi maksetaan erikseen (syyskuun ja tammikuun aikana).
  • KAIKKIIN RYHMIIN ilmoittaudutaan syksyllä!
  • KEVÄTKAUDELLE ei tarvitse erikseen  ilmoittautua, mikäli jatkaa. HUOM! On kuitenkin tärkeää ilmoittaa mikäli EI jatka.  Tilalle saadaan uusia innokkaita jumppaajia!
  • 2020 osallistumismaksu jäsenille on 35 €/kausi/ryhmä. -Muille 70 €/kausi/ryhmä
  • MediYoga jäsenille 50 €/kausi  Muille 150 €.
  • Takuueläkettä saaville liikuntaryhmät ovat maksuttomia. Ota yhteys toimistoon, josta saat tarkemmat tiedot.

Maksa kaudet yhdistyksen Nordean tilille syyskuun ja tammikuun loppuun mennessä

IBAN FI46 1112 3000 3095 07

Täynnä olevat ryhmät: