Kuntouttavat liikuntaryhmät

Espoon Reumayhdistys suunnittelee jälleen syksylle 2020 kuntouttavaa ryhmäliikuntaa, allasvoimistelu, kuntosali ja pilates.

Asahi, MediYoga ja Reumajooga järjestetään syksyllä 2020, mikäli sadaan riittävästi osallistujia ja/tai mikäli ryhmien käytössä olleet tilat avataan käyttöön!

Koronatilanteen vuoksi paikalle saa tulla täysin terveenä ja tiukasti noudatettava THL:n antamia varovaisuussuosituksia. Ryhmäkokoja joudutaan todennäköisesti pienentämään ja poikkeustilanteesta johtuen voi olla, ettei yhdistys kaikesta huolimatta pysty syksyllä 2020 tarjoamaan jäsenilleen kuntouttavaa liikuntaa.

Ryhmät  aloittavat  poikkeuksellisesti syksyllä 2020 vasta viikolla 37 (viikot 37-50) ja jatkuvat seuraavan vuoden toukokuulle asti (viikot 2-20). Ellei toisin mainita. Ryhmät eivät kokoonnu pyhäpäivinä

Huom!

Liikuntaryhmiin ilmoittaudutaan

• Syys- ja kevätkausi maksetaan erikseen (syyskuun ja tammikuun aikana).
  • KAIKKIIN RYHMIIN ilmoittaudutaan syksyllä!
  • KEVÄTKAUDELLE ei tarvitse erikseen  ilmoittautua, mikäli jatkaa. HUOM! On kuitenkin tärkeää ilmoittaa mikäli EI jatka.  Tilalle saadaan uusia innokkaita jumppaajia!
  • 2020 osallistumismaksu jäsenille on 35 €/kausi/ryhmä. -Muille 70 €/kausi/ryhmä
  • MediYoga jäsenille 50 €/kausi  Muille 150 €.
  • Takuueläkettä saaville liikuntaryhmät ovat maksuttomia. Ota yhteys toimistoon, josta saat tarkemmat tiedot.

Maksa kaudet yhdistyksen Nordean tilille syyskuun ja tammikuun loppuun mennessä

IBAN FI46 1112 3000 3095 07

Täynnä olevat ryhmät: