Palvelut & Palveluasiamies

Palveluasiamieheltä saat apua sosiaali- ja terveyspalveluihin liittyvissä kysymyksissä.

Reumaliitto on kouluttanut palveluasiamiehiä yhdistyksen vapaaehtoistoimijoista, jotta nämä osaisivat auttaa reumayhdistysten jäseniä etenkin paikallisten sosiaali- ja terveyspalvelujen käytössä. Palveluasiamiehet eivät korvaa ammattilaisia kuten sosiaali- ja potilasasiamiehiä, mutta voivat parhaimmillaan toimia heidän kanssaan yhteistyössä.

Palveluasiamies auttaa "byrokratiaviidakossa" löytämään oikeaan osoitteeseen ja oikealle henkilölle. Hän neuvoo palvelujen hakemisessa ja valitusten tekemisessä esim. kuntoutukseen, hoitotukeen, vammaistukeen, apuvälineisiin, kuljetuspalveluihin, asunnon muutostöihin ym. liittyen. Palveluasiamiehet ovat vaitiolovelvollisia ja keskustelut käydään luottamuksella.

Espoon Reumayhdistyksen palveluasiamies/palveluneuvoja:

Hannele Jagadeesan

puh.040 7018104 ja 040 8010707  varmemmin klo 14 -16, Voit myös jättää soittopyynnön.

hannele.jagadeesan@kolumbus.fi

Nestori

Espoon kaupungin

Seniorineuvonta ja palveluojaus

puh. 09 816 33 333

s-posti: nestori@espoo.fi

www.espoo.fi/senioreille

Nestor

Esbo stad

Seniorrådgivning och servicehänvisning

tel. 09 816 33 333

e-post: nestori@espoo.fi

www.esbo.fi/seniorer

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reumatologi

Reumatologi Pekka Nykäselle on tarjolla aikoja jäsentemme käyttöön tiistaipäivinä kerran kuukaudessa (ei kesällä).  Ensikäynti tunnin, seuraavat 45min. Lääkäri hakee suorakorvauksen Kelalta.

Syksyllä  2021 vastaanotot ovat  tiistaisin  7.9., 5.10., 9.11.,17.12.

Tarvittaessa järjestämme lisää vastaanottopäiviä. Lisää aikoja 9.9 ja 14.9.2021

Ajanvaraus Hannele Jagadeesanin kautta, puhelimella tavoittaa parhaiten ma-pe klo 14 -16.

numeroista 040 8010707 tai 040 7018104. Jos en vastaa jätä soittopyyntö vastaajaan niin soitan sinulle takaisin. tai ota yhteys sähköpostilla

hannele.jagadeesan@kolumbus.fi

Vastaanotto toimii koronaviruksen takia reumatologi Pekka Nykäsen toimistolla osoitteessa Kannusillankatu 10 liiketila,

Tervetuloa