Palvelut & Palveluasiamies

Palveluasiamieheltä saat apua sosiaali- ja terveyspalveluihin liittyvissä kysymyksissä.

Reumaliitto on kouluttanut palveluasiamiehiä yhdistyksen vapaaehtoistoimijoista, jotta nämä osaisivat auttaa reumayhdistysten jäseniä etenkin paikallisten sosiaali- ja terveyspalvelujen käytössä. Palveluasiamiehet eivät korvaa ammattilaisia kuten sosiaali- ja potilasasiamiehiä, mutta voivat parhaimmillaan toimia heidän kanssaan yhteistyössä.

Palveluasiamies auttaa "byrokratiaviidakossa" löytämään oikeaan osoitteeseen ja oikealle henkilölle. Hän neuvoo palvelujen hakemisessa ja valitusten tekemisessä esim. kuntoutukseen, hoitotukeen, vammaistukeen, apuvälineisiin, kuljetuspalveluihin, asunnon muutostöihin ym. liittyen. Palveluasiamiehet ovat vaitiolovelvollisia ja keskustelut käydään luottamuksella.

Espoon Reumayhdistyksen palveluasiamies/palveluneuvoja:

Hannele Jagadeesan

puh.040 7018104, hannele.jagadeesan@kolumbus.fi

Reumatologi

Reumatologi Pekka Nykäselle on tarjolla aikoja jäsentemme käyttöön tiistaipäivinä kerran tai kaksi kertaa kuukaudessa (ei kesällä).

Ajanvaraus Hannele Jagadeesanin kautta, puhelimella tavoittaa parhaiten ma-pe klo 14-16.

Huom  19.2 Luento peruttu influenssan vuoksi

TIISTAINA 19.2 klo 14.00 - 15.30 REUMATOLOGI PEKKA NYKÄNEN PUHUU REUMAN LÄÄKEHOIDOSTA TOIMISTOSSAAN OSOITTEESSA KANNUNSILLANKATU 10 ESPOON KESKUKSESSA.

PAIKALLE MAHTUU MAX. 25 HENKEÄ, VAPAA PÄÄSY, MUTTA VAADITAAN ETUKÄTEISILMOITTAUTUMINEN.

Mikäli et pääse paikalle 19.2 niin sama luento järjestetään uudelleen

25.4.2019 klo 17.00 -18.30. Muista ilmoittautua tähänkin luentoon.

Laita ilmoittautumisesi luennolle sähköpostilla hannele.jagadeesan@kolumbus.fi tai tekstiviestillä numeroon 040 7018104.

Tervetuloa

Huom  19.2 Luento peruttu luonnoitsijan influenssan vuoksi.