Reumatroppi-ryhmä

REUMATROPPI-RYHMÄ

Kaipaatko jotain uutta? Uskallatko innostua? Tule mukaan Reumatroppiin!

Reumatropissa etsitään ja kokeillaan oman hyvinvoinnin aineksia eli ”troppeja” yhdessä muiden kanssa ja itsenäisesti. Teemoja ovat mm. liikunta, kulttuuri, luonto ja arjen hyvät valinnat, kuten uni ja ravitsemus. Ryhmäläiset tapaavat viikoittain helppokäyttöisessä verkkoympäristössä ja tekevät toiminnallisia tehtäviä kotona. Ryhmää ohjaavat Reumaliiton kouluttamat vertaisohjaajat.

Kenelle?

Pitkään sairastaneille ikääntyville reuma- ja tule-sairaille, jotka kaipaavat uudenlaista vertaistuellista toimintaa. Koska ryhmä toimii verkossa, tarvitset osallistuaksesi tietokoneen, jossa on kamerayhteys, ja älylaitteen/-puhelimen. Perustason tietotekniset taidot (Internet, sähköposti) riittävät.

Milloin ja missä?

Ryhmä alkaa tiistaina 8.9.2020 klo 13 livekokoontumisella Helsingin Reumayhdistyksen tiloissa, Korppaanmäentie 6. Tämän jälkeen ryhmä kokoontuu tiistaisin 15.9.–10.11. klo 13 –14.30 verkossa Teams-alustalla. Käyttöä kokeillaan live-kokoontumisessa.

Mitä?

Ryhmä käsittelee vertaisohjaajan johdolla vaihtuvia viikkoteemoja ja kotona tehtyjen tehtävien tuloksia sekä niistä nousseita ajatuksia ja tunnelmia.

Mihin ilmoittaudun?

Ilmoittautumiset ryhmän vetäjälle Merja Svenskille, puh. 050 3803256, sähköposti merjasvensk@luukku.com. Ilmoittautuminen on sitova. Ryhmä on sinulle maksuton. Toivomme, että sitoudut osallistumaan ryhmään 10 viikon ajan.

Tule rohkeasti mukaan kokeilemaan uudenlaista vertaistoimintaa!