Vierailu Emma-museoon

Näyttelykeskus WeeGee, Ahertajantie 5, Tapiola

Ke 6.11.2019 klo 13-14.15

Opastettu vierailu – taidetunti

Opastuksessa kuullaan valittujen teosten kautta näyttelyistä,taiteesta ja taiteilijoista. Taidetunti tarjoaa mukavaa yhdessäoloa ja tarjoaa uusia ajatuksia taiteen parissa.

Interwoven – Yhteen kudotut

Tekstiili on tunnetta ja tarinoita. Näyttely tekstiilisuunnittelun ja taiteen vuorovaikutuksesta luo katseen tämän päivän rohkeaan ja kehittyvään materiaalien maailmaan.

Michael Jackson: On the Wall

Näyttelyn Euroopan kiertue saapuu EMMAan elokuussa.

Vuoden 2019 päänäyttelyssä kansainväliset eturivin taiteilijat tulkitsevat lähes sadassa teoksessa ilmiötä nimeltä Michael Jackson.

Museokortilla pääsee tutustumaan Emman kaikkiin näyttelyihin, vaihtuviin ja pysyviin!

Jokainen maksaa sisäänpääsyn itse, ryhmät ja eläkeläiset edullisemmin sekä maksutta museokortilla ja yli 70v.

-opastuksen maksaa yhdistys!

25 paikkaa - sitovat ilmoittautumiset 23.10. mennessä toimisto@espoonreumayhdistys.fi  tai p. 040 5574883