Kurssit

Haluatko osallistua verkossa toteutettavaan kipututkimukseen?

Olemme aloittaneet verkossa toteutettavan kansainvälisen tutkimuksen erilaisten kipujen yleisyydestä ja kivun kokemisesta kehossa ja etsimme kaikenikäisiä vapaaehtoisia vastaajia noin kymmenen minuuttia kestävään kokeeseen.

Vastaaminen on helppoa ja hauskaa - pääset värittämään kipukokemuksia ihmiskehoissa!

Voit osallistua kokeeseen nimettömästi rekisteröitymällä osoitteessa:

Sivustolla saat myös ohjeet kokeen tekemisestä. Osallistuminen on luonnollisesti vapaaehtoista, eikä sinua voida tunnistaa vastaustesi perusteella.

Tutkimuksen toteuttavat Lauri Nummemaa (Turun yliopisto), Juulia Suvilehto
(Aalto-yliopisto) ja Eija Kalso (Helsingin yliopisto).

Tätä linkkiä voi myös jakaa eteenpäin, toivomme saavamme mahdollisimman paljon vastaajia!

Tutkimusterveisin,
Sirkku Turunen
Turun yliopisto
PET-keskus

Fibrokurssi on peruttu vähäisen osanottajamäärän takia!

OLETKO JO KUULLUT Likelle Travelpackista? HALUAISITKO TESTIKÄYTTÄÄ UUTTA ÄLYKÄSTÄ KYLMÄLAUKKUA 3 KUUKAUDEN AJAN JA SAADA LOPUKSI LAUKUN ITSELLESI, AIVAN ILMAISEKSI?

Likelle on tuonut markkinoille mullistavan ratkaisun lämpötilaherkkien lääkkeiden säilytykseen ja kuljettamiseen. Etsimme nyt 20 motivoitunutta testikäyttäjää tuotteellemme. Testikäyttäjiksi sopivat henkilöt, jotka käyttävät jotakin biologista itsepistettävää lääkettä säännöllisesti, ja kuljettavat näitä lääkkeitä mukanaan esimerkiksi työ- tai vapaa-ajan matkoilla.

Tehtäviisi kuuluu käyttää Likelle Travelpackia aina kun mahdollista ja raportoida käyttökokemuksista testijakson jälkeen.

Palkinnoksi saat Likelle Travelpackin itsellesi veloituksetta!

Haluatko juuri sinä mukaan? Lähetä lyhyt hakemus Reumaliittoon osoitteeseen reumaliitto@reumaliitto.fi  ja kerro miksi juuri sinä olisit hyvä testikäyttäjä. Valitsemme 20 innokkainta hakijaa mukaan!

Kyseessä ei ole Reumaliiton tuote, liitto on mukana vain avustamassa testikäyttäjien löytymistä, koska tiedämme, että paljon matkustaville lääkkeen kylmäsäilytys on haasteellista.

Tätä testikampanjaa tukee Novartis Finland Oy. Kampanjan yhtenä tavoitteena on kiinnittää huomiota biologisten lääkkeiden kylmäsäilytykseen.

Voit tutustua Likelle-tuotteisiin osoitteessa www.likelle.fi