EJY kesäretki - Virkistyspäivä

Aika: 6.6.2018 klo 09:00 - 16:00
Paikka: Vasikkasaari, Espoo

Kesän avaava Virkistyspäivä järjestö- ja vapaaehtoistoimijoille järjestetään Isossa Vasikkasaaressa 6.6.2018 klo 9.00-16.00.

Järjestä kesän avajaiset jäsenille tai vapaaehtoistoiminnassa mukava oleville – tai tule muuten vain virkistäytymään muiden yhteisöjen kanssa.
Virkistyspäivä on maksuton ja avoin kaikille järjestötoimijoille, vapaaehtoistoiminnassa mukana oleville, järjestöjen jäsenille ja järjestötoiminnasta kiinnostuneille.

Ilmoittaudu mukaan tästä

Mikäli linkki ei toimi, kopioi seuraava osoite selaimeesi ja ilmoittaudu mukaan siellä.

Isoon Vasikkasaareen lähdetään laivalla Nokkalan venesatamasta, Nokkalanniemi 2, Espoo.

Laivan lähdöt: (suluissa paluuaikasi)
9.00 (14.30), 9.30 (15.00), 10.00 (15.30)

Klo 12.00 on Saaristoristeily siihen ilmoittautuneille, risteilylle lähdetään Ison Vasikkasaaren laiturilta.
Saaristoristeilylle pääsee mukaan 90 ensimmäiseksi ilmoittautunutta.
Päivän aikana on järjestettyä liikunnallista ohjelmaa, saunomista, vapaata oleskelua ja muuta kivaa. Omat eväät on hyvä ottaa mukaan.
Saarelta löytyy grillikatoksia grillaamiseen sekä kesäkahvila.

Liitteenä on Päivän Ohjelma ja Ison Vasikkasaaren kartta.

Iso Vasikkasaari on esteetön huomioiden saaristo- ja sääolosuhteet.

Lisätietoja tapahtumasta:
Miikka Pääkkö