Tee-koulutusilta

TEEKOULUTUS

Tiistai 13.2 tai 20.2.2018 klo 18.00-20.30

Forsman teemyymälä -Suokalliontie 7, Vantaa

Forsmanin teemyymälässä on valikoimissa yli 500 erilaista teelaatua, sekä useita mielenkiintoisia teetarvikkeita.  Se on Pohjoismaiden suurin erikoisteemyymälä ja teenjuojan paratiisi.Teekoulutuksessa opastetaan erilaisiin tapoihin valmistaa hyvää haudutettua irtoteetä.Tutustutaan eri teelaatuihin, niiden tuotantoon ja terveysvaikutuksiin.  Maistellaan 5 eri teelaatua pikkusuolaisen ja –makean kera. Ilmoitathan erikoisruokavaliosta!

Tilaisuus kestää n. 2-2½ h ja tilaisuuden lopuksi on mahdollista tehdä ostoksia. Koulutukseen osallistuvat saavat 10 %:n alennuksen normaalihintaisista myymälän tuotteista.

Kumpaankin ryhmään otetaan max. 14 henkeä. Hinta jäsenille 10 € muille 20 €.

Sitovat ilmoittautumiset toimisto@espoonreumayhdistys.fi ja osallistumismaksu maksettuna 31.1.2018 mennessä yhdistyksen Nordean tilille FI46 1112 3000 3095 07.

Perille pääsee julkisilla liikennevälineillä, mutta helpoiten autolla.  Ohjeet löydät linkistä http://www.forsman-tea.com/fi/contact/.   Koska julkisilla ei pääse ihan lähelle, ilmoita toimistoon,  jos tarvitset tai tarjoat kimppakyydin