Reumaliiton pohjoismaisten nuorten(18-30 ) tasokas vertaistukileiri 4 -7.10.2017. Ilmoittautuminen

Ohjelma ja ilmoittautuminen
Aika: 1.-24.9.2017
Paikka: Tukholma Bosössä 4 -7.10.2017 Hinta 50e sis. lennot, ruoan, hotellin ja ohjelman

Reumaliitolla olisi tarjota reumaa sairastaville nuorille aikuisille tasokas Reumaliiton organisoima pohjoismainen nuorten vertaistukileiri Tukholman Bosössä 4.-7.10. (olemme saaneet siihen Nordbok:ilta avustusrahoituksen, jonka vuoksi omavastuu on vain 50eur, sisältäen, lennot, hotellimajoituksen, ruokailut ja ohjelman) Nuorten leirille olisi vielä kymmenen paikkaa vapaana 18-30 vuotiaille nuorille, jotta saataisiin leiri täyteen. Leirin virallinen kieli on englanti, mutta ruotsillakin pärjää. Ilmoittautumisaikaa on jäljellä tämä viikko 24.9. asti. Liitteenä on leirin mainos.  Tiedossa on joogaa, yhdessäoloa, luentoja, workshoppeja, vertaistukea ja mukavaa yhdessäoloa muiden reumaa sairastavien nuorten kanssa.

Ilmoittautumiset 24.9 mennessä  sari.fagerstrom@outlook.com. Ilmoita nimesi, syntymäaikasi, kotimaasi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi, mahdolliset allergiat,diagnoosi ja jotain muuta mitä haluat otettavan huomioon. Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen saat sähköpostin, jossa vahvistetaan osallitumisesi.